2010.05.09

Söndag idag och det betyder sista dagen på helgen. Alltså arbete som gäller imorgon.
Dagens planer är: Plugga, träna, sola och ev. träffa petra. Ho har varit i örebro ihelgen, så hoppas hon kommer hem i vettig tid så att vi kan ta en prommenad.
Gårdagen var toppen, jag och maddis var på Vapiano och åt middag. Det var super gott och jätte trevligt. Att rekomendera är att var där lite innan man vill äta för at kan det vara lång vände tid innan pga mycket folk. Vi fick vänta ca 30 min så det var inte så farligt. Då kan man passa på att spenadera tiden i baren ;) Var hemma vid kvart över elva, så blev inte så sent. Men var för pigg för att sova, så jag somnade inte förens vid två.
Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan titta lite på tv
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0