2010.05.13

igår var jag irriterad hela dagen tror jag, barnen på jobbet försökte göra mig glad och var så mysiga. så fina dom är<3
Var i skolan igår också, vi hade repetion inför tentan på måndag, opps, endast 4 dagar kvar nu.
Ida smsade igår och berättade att hon klarat körkortet, grattis gumman<3 jag blev så glad.

Idag sov jag till ca 10 och sen tog jag det lugnt på morgonen, började plugga vid halv tolv och suttit en timme nu. Nu ska jag byta om och sedan åka till JULA med mamma, dels ska vi köpa kanin stängels så hon kan springa lös ute på sommaren :)
Sedan blir det att fortsätta plugga. Petra ville ta en prommenad så lär bli en sån också :)
Nej nu ska jag byta om lite
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0