Fredag kväll

Känner verkligen inte att jag har någon blogg lust, det var riktigt länge sen jag kände sugen att blogga. Jag ska nog fundera ut vad jag vill skriva i bloggen för att jag har börjat tröttna på att skriva vad jag gör på dagarna och så.. Men i allafall, idag har jag jobbat mellan 9- 14.30. Jag skulle öppnat men blev lite strul då jag inte hade några nycklar.
Efter jobbet drog jag in till stan, köpte present till mamma och sen mödde jag upp maddis och fixade biljetter :D Woho det kommer bli premiär för mig på en sak :D Plats och datum får ni senare. Därefter mötte jag upp mamma och sedan joinade pappa oss. Med mig hem fick jag en ny plånbok, sol puder, present till mamma och smink borste :D
Kvällen har vi spenderat hemma tillsammans, med sushi och tv.
Kan lägga upp bild senare på det jag köpte
Ha en fortsatt trevlig kväll alla
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0