Tisdagkväll

Idag har det varit en fartfylld dag. Dagen började med att vi var i skogen på skogsgrupperna och lekte, katten och råttan, björnensover bla. Sedan åt barnen sin matsäck. På eftermiddagen var i också ute fast då på gården för att det var så fint väder så vi tyckte att vi kunde vara ute. Jag slutade vid fyra och sedan dess har jag bara varit hemma. Fluff och jag har varit ute, sedan hälsade hon på grannens hund men hon var mest intresserad av de goda maskrosblanden och hunden var intresserad av fluff så det blev lite intrressekrock.
Nu har jag försökt plugga lite på kvällen, men går inte att koncentrera sig pga att jag har ont i huvudet så petra och jag bestämmde oss för att klä på oss och gå ut och gå vid vattnet.
Så nu är det dags att göra det
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0